.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای دوربرگردان و سرگردانی رانندگان و سرمایه گذار بومی !

وقتی بلوار دریای رامسر طی دو مرحله مسدود شد و در وسط جاده تابلوی (این ملک شخصی است)قرار داده شده  با راننده کامیونی مصاحبه کردم واو گفت ،این وضعیت زیبنده رامسری که شهرت جهانی دارد نمی باشدانصافا پیش او که صادقانه قضاوت کرد خجالت کشیدم آن روز همه به تب و تاب افتادند تا بلکه این بلوار که حلقه واسط استان گیلان و مازندران بود هرچه سریع تر بازگشایی شود،آنزمان نوک پیکان انتقادات متوجه شهردار وقت و شورا شد و حکایات متعددی که در این مجال نمی گنجد!

حال ،کمی بالاتر از همان ملک شخص 1قصه دیگری تکرار شده است،یادمان نرفته روزی را که در معیت  تعداد زیادی از  مسولان و خبرنگاران برای افتتاح جایگاه دومنظوره آقای بالابندیان حاضر شدیم و مسولان دست او را به گرمی فشردند و از یک جوان بومی به خاطر ایجاد یک زیر ساخت مورد نیاز شهر نمونه گردشگری! تشکر نمودند.

حالا ،ایجاد یک دور برگردان  ،برای آنکه رانندگان براحتی بتوانند ورود و خروج پیدا نمایند ،هم امان رانندگان را بریده و هم همان جوان سرمایه گذار بومی را درگیر این اداره و آن اداره نموده است.

واقعیت آن است که تعداد زیادی از رانندگان بومی و مسافران خواستار حل این مشکل شدند ،آنها در تماس با جمعی از خبرنگاران تاکید نمودند تا در جهت آسایش مردم  این دور برگردان ایجاد شود.

خود شاهد بودم که بارها چند صد متر بالاتر رانندگانی در جهت خلاف جاده رو به جایگاه در حرکت بوده تا مجبور نشوندمسیری طولانی را برای رسیدن طی نمایند.

این تقاضای مردمی ما را بر آن داشت از نزدیک با سرمایه گذار بومی این معضل را بررسی نماییم.

در ذهنم این نکته مهم را یاد آور شدم ،در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ،آیا این سر دوانی نوعی همکاری با سرمایه گذار بومی است؟

به گواه 3 خبرنگار حاضر دیگر، سرمایه گذار به اجبار گفتگو را پذیرفت و از مشکلات گفت و تاکید داشت شاید مجبور شود کاری غیر از این را دنبال نماید!

اردشیر بالابندیان گفت ،این جایگاه در نیمه اول سال 1390 در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع با صرف اعتبار حدود 3 میلیارد تومان با حضور پرشمار مسولان به بهره برداری رسید ودر حال حاضر تعداد 17 جوان بیکار بیمه شده و مشغول به کار شده اند،حال با این همه سرمایه گذاری ،تقاضای ایجاد یک دور برگردان ،مدتها ما را سرگردان و خسته نموده است.

به نظر می رسد که با سرمایه گذاران بومی باید کمی مهربانانه تر برخورد نمود، این در حالی  است که سالهابا یک مثلا سرمایه گذار دیگر جهت ساخت  مدرن ترین هتل هفت ستاره  دنیا چه همکاری هایی که نمی شد!

امید است در جهت تحقق شعار رامسر شهری ایمن که پیش از این مطرح شدلاقل این دور برگردان را مصوب کنند همین که حالارامسر یکی از بهترین شهرهای شمالی به لحاظ راه اندازی سی ان جی است ،به همت مسولان و سرمایه گذارانی چون بالا بندیان هاست،مسافری که وارد شهر می شود و براحتی از خدمات اینچنینی بهره مند می گردد،کلی ارزشمند است.//عباس احمدی ماچیانی،خبرنگار


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.